Prilikom preuzimanja pošiljke u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje, prisustvo izlivenog sadržaja,itd...) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu
avanitucak@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da nam,
a najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu
avanitucak@gmail.com i opišete problem. U najkraćem mogućem roku ( a najkasnije 8 dana od dana prijema reklamacije elektronskim putem ) obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijema iste.
Reklamaciju možete podneti tako što robu zajedno sa obrascem Zahtev za reklamaciju (
preuzmite- u prilogu je) pošaljete na adresu AVAN&TUČAK Avalska 35, 21 203 Veternik. .
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi Avan&Tučak, već trošak pada na teret kupca.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije .